Sunday 28 December 2008

感谢有你,任何一个在我生命中出现的你

收下了。

这一刻

成长是不停的探险 孤单在过程里蔓延
你是个意外发现 陪我跨越那些像终点
却过去了的考验

在我学会高飞之前 你已决心给我永远
流泪也不曾埋怨 有你爱我就能够替代
生命灿烂的一切

只要你陪在我身边
我不需要诺言
这一刻有你任何事都能实践
你陪在我身边
我期待每一天睁开眼
一起实现幸福的预言

原来天使的视线
一直守护着我的世界
才愿意让我和你能遇见

主唱/ 张起政
曲/黄莹莹+陈彦珲
词/王彪民+卡��
制作/陈彦珲+黄莹莹
编曲/陈彦珲
童声/廖永汶+刘仪文+陈璟仪+吴惠乐
合音团/ 环东Junior (Sam, 徐美琪, 陈建宁&刘文诗)
和音/黄莹莹+陈彦珲+锦源
吉他/Jamie Wilson
混音/Peter Chong@Studio 21
录音室/Studio 21

4 comments:

Unknown said...

珍惜身边的一切。^^

蝋燭の芯 said...

碧蕊,上面那首歌,很好听;我想将歌曲搬过来,问过威,还是不懂得如何将衔接弄过来呢:(


可以帮帮忙吗?

Anonymous said...

I like your blog

Anonymous said...

Although from different places, but this perception is consistent, which is relatively rare point!

Yume

Google 蝋燭の芯

東京溫度

Followers

百合の謡う

百合の謡う

心灵漂泊者的故乡

My photo
Life may change,but it may fly not; Hope may vanish,but can die not; Truth be veiled, but still it burtneth;Love repulsed,----but it returneth.人生の中に夢があるのではなく夢の中に人生がある. 没有花吗,有歌我献给你;没有歌吗,有话在我心里;没有话吗,有梦我告诉你。 I'm walking in the favour of God, his grace and mercy has brought me this far. I will believe all that His word says about me; lack and poverty, it's not my destiny. I'm walking, I'm living, I'm walking in the favour of GOD. His favour (his favour) is better (is better) than life to me, the blessings of Jesus make me rich in victory.

Yume