Sunday 26 July 2009

萬里無雲萬里天(1)

正值盛夏,今天的天空很藍,湖水很清澈,暫時擱下報告,學習和工作,我們驅車到座落於西立川昭和紀念公園郊遊去,和美麗的大自然來個親密的接觸.


公園裡的向日葵還沒有完全盛放,枝幹卻長得和我差不多一樣高了.



看,這幾位來自美國的朋友的表情多悠閒自在啊~我好羨慕他們無憂無慮的輕鬆.

天氣實在太熱了,美婷和我離開大夥兒,去噴水處戲水.唉!真希望她可以找到工作留下來不要8月份就回去台灣

.
不管你留下也好,歸去也罷,舊伙伴新朋友, 解散之前先來個全家福,年年今日惦記這一些.

3 comments:

Anonymous said...

第四张照片的你,有点像小丸子~
可爱哦~~

那个是帆布袋吗?

said...

玉米像个洋娃娃一样可爱又漂亮!

蝋燭の芯 said...

阿晴,你说我像樱桃小丸子那个小古怪吗?嘻嘻!也许捉住我手那个小女生像,我和她在一起,变得也像了:)

那双不是帆布鞋,是去年买那双俏凉鞋,你应该不会喜欢这个款。


云:P

Yume

Google 蝋燭の芯

東京溫度

Followers

百合の謡う

百合の謡う

心灵漂泊者的故乡

My photo
Life may change,but it may fly not; Hope may vanish,but can die not; Truth be veiled, but still it burtneth;Love repulsed,----but it returneth.人生の中に夢があるのではなく夢の中に人生がある. 没有花吗,有歌我献给你;没有歌吗,有话在我心里;没有话吗,有梦我告诉你。 I'm walking in the favour of God, his grace and mercy has brought me this far. I will believe all that His word says about me; lack and poverty, it's not my destiny. I'm walking, I'm living, I'm walking in the favour of GOD. His favour (his favour) is better (is better) than life to me, the blessings of Jesus make me rich in victory.

Yume