Monday 3 March 2008

懂我

我眼中
你是有色的风
我能看到你的方向
看到你走近的表情

我心中
你是有温的风
可令我体会你的冷暖
炎热时予我清凉
寒冷时给我温暖

我生命
你是导航的灯
那光芒 似你的凝视
我不会 拒绝这眼神
当你用心和我沟通
我知道 你从我眉尖
读出了什么

我梦里
你是低语的呢喃
我不会 拒绝这声音
当我在你耳边呼吸
你轻轻地对我说
你会给我一生的回应

叹息知音梦里寻
只有你
能将我读得很深、
读到很懂

No comments:

Yume

Google 蝋燭の芯

東京溫度

Followers

百合の謡う

百合の謡う

心灵漂泊者的故乡

My photo
Life may change,but it may fly not; Hope may vanish,but can die not; Truth be veiled, but still it burtneth;Love repulsed,----but it returneth.人生の中に夢があるのではなく夢の中に人生がある. 没有花吗,有歌我献给你;没有歌吗,有话在我心里;没有话吗,有梦我告诉你。 I'm walking in the favour of God, his grace and mercy has brought me this far. I will believe all that His word says about me; lack and poverty, it's not my destiny. I'm walking, I'm living, I'm walking in the favour of GOD. His favour (his favour) is better (is better) than life to me, the blessings of Jesus make me rich in victory.

Yume