Monday 17 August 2009

好一场“横滨别恋”




发生在今天下午的事了..住在岛国的全日空Pilot千金大小姐(梓)Azusa飞回来约我在她的故乡横滨会面。我们去「横浜港みらい」一家深入云霄的72层楼酒店吃モンブラン(栗をふんだんに使ったケーキ)“叹茶”登高望远享受生命。

糊涂的我呀,与人交往甚少涉及家世隐私。认识AZUSA好几年,最近才知道原来这个友伴的真正身份又是千金大小姐一名。

婀娜多姿的大小姐衣摆摇摇长发飘飘,举手投足间魅力无限。当下好想将她的倩影留下来点缀相聚的美好时光她不愿,惟有偷拍她的背影当望乡情分,再配以李蕙敏的歌横滨别恋替横滨之行标上冒号:

No comments:

Yume

Google 蝋燭の芯

東京溫度

Followers

百合の謡う

百合の謡う

心灵漂泊者的故乡

My photo
Life may change,but it may fly not; Hope may vanish,but can die not; Truth be veiled, but still it burtneth;Love repulsed,----but it returneth.人生の中に夢があるのではなく夢の中に人生がある. 没有花吗,有歌我献给你;没有歌吗,有话在我心里;没有话吗,有梦我告诉你。 I'm walking in the favour of God, his grace and mercy has brought me this far. I will believe all that His word says about me; lack and poverty, it's not my destiny. I'm walking, I'm living, I'm walking in the favour of GOD. His favour (his favour) is better (is better) than life to me, the blessings of Jesus make me rich in victory.

Yume