Monday 17 August 2009

山下公园的生命

在这里又遇见一群鸽子,Azusa说新加坡的はとちゃん(鸽子)都瘦,我想起TIEC窗外撒了满地鸽子粪花的都肥肥胖胖。

遥望前方,哪一家人和那模样奇特长相神似的的狗儿们在嬉戲悠荡?



经过一个小小玫瑰园,里头开满了重重绿叶深深伴的玫瑰,好多颜色的玫瑰园啊,镜头及时留下了橙色这一瓣


翼をください
歌词和唱法

林原めぐみ(今日の日はさよなら&翼をください)
林原めぐみ 翻唱的version(给我一双翅膀)超赞,love it

2 comments:

绿禾 said...

蝋燭の芯:
你好!
我来看你了!
谢谢你给我的赞美与鼓励!
我会常常来!

笔心 said...

蝋燭の芯:

花儿须要绿叶衬托,就如鱼儿无水不欢;

很少在我本地可以随意的遇见玫瑰,更别说是橙色的玫瑰了~

只有一年一次的那个14号。。呵呵,妳懂的吧,玫瑰卖得最贵的了~ ^^

Yume

Google 蝋燭の芯

東京溫度

Followers

百合の謡う

百合の謡う

心灵漂泊者的故乡

My photo
Life may change,but it may fly not; Hope may vanish,but can die not; Truth be veiled, but still it burtneth;Love repulsed,----but it returneth.人生の中に夢があるのではなく夢の中に人生がある. 没有花吗,有歌我献给你;没有歌吗,有话在我心里;没有话吗,有梦我告诉你。 I'm walking in the favour of God, his grace and mercy has brought me this far. I will believe all that His word says about me; lack and poverty, it's not my destiny. I'm walking, I'm living, I'm walking in the favour of GOD. His favour (his favour) is better (is better) than life to me, the blessings of Jesus make me rich in victory.

Yume